przerwania

Autor: siner (siner_at_o2.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:49:20 MET DST

Witam....

Nie wiem, czy jest w tym cos dziwnego, ale niepokoi mnie sprawa, ze na
jednym przerwaniu instalowane sa 2 urzadzenia. A wyglada to tak:

IDE Controller 14
Serial Bus Controller 9
Serial Bus Controller 9
Network Controller 11
Multimedia Device 5
Input Device NA (dlaczego niedostepny? jakis zwiazek z dzwiekowa?)
Display Controller 10
ACPI Controller 11

Najbardziej niepokoi mnie sprawa, ze ACPI jest na tym samym IRQ co Network,
bo po wybraniu "zamknij system" komputer nie wylacza sie sam, tylko musze go
poprzez przycisk POWER wylaczac. Czy jest to spowodowane wlasnie tymi
przerwaniami?
Ponadto dosyc czesto obserwuje calkowite zwisy kompa (tylko reset przy
obudowie pomaga). Charakterystyczne jest to, ze gdy mam w momencie zwisu
wlaczonego Winampa to z glosnikow wydobywa sie dzwiek o wysokiej
czestotliwosci i tez dopiero w momencie resetu przestaje piszczec. Moze ktos
sie juz z tym spotkal?

konfiguracja:
Win98 SE
plyta Mercury KT133A/686B