Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:32:55 MET DST

Nie wiem o co mam być zazdrosny ja mam ABita KX 333 RAID i nie szpanuję tym.
Po prostu mądrale waszego pokroju rżną cwaniaków do sprzedano. momentu jak
się nic nie dzieje a potem biegną do serwisu z awanturą że to jest padło i
co im Widziałem juz dziesiątki takich cwaniaczków jak wy którzy ja wydali
230 zela na ECS to mysleli ze złapali świat za nogi, kupili nie wiadomo jaki
spas za psi pieniądz a po poł roku płakali w serwisie żeby im wymienić za
dopłatą tego ECS chociążby na solteka Albo na MSi bo już maja tego dosyć.
Was to mi nie jest żal bo sami wiecie w jaki kanał się wpusciliście.
Najgorzej to mi zal tych setek nieuświadomionych klientów którym wciska się
ECS - tu biję się w serce moja firma też tak robi, ale to jest koniecznośc
rynku - tandeta rządzi.... Pożniej ci biedni ludzie dowiaduja się w co w
depneli i ze jest już za pożno. Cięzko zarobione pieniadze poszły sie walić
i to że komputer szalał przez poł roku jest spowodowane tym żę zaoszczedzili
stówkę na płycie głownej,.