Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:36:41 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem o co mam być zazdrosny ja mam ABita KX 333 RAID i nie szpanuję
tym.
> Po prostu mądrale waszego pokroju rżną cwaniaków do sprzedano. momentu jak
> się nic nie dzieje a potem biegną do serwisu z awanturą że to jest padło i
> co im Widziałem juz dziesiątki takich cwaniaczków jak wy którzy ja wydali
> 230 zela na ECS to mysleli ze złapali świat za nogi, kupili nie wiadomo
jaki
> spas za psi pieniądz a po poł roku płakali w serwisie żeby im wymienić za
> [...]

Powiem Ci ze ja kupiłem swiadomie ecs czytałem czytałem testy recezne grupy
... kasy nie miałem a nowy komp chciałem sobie kupic wiec zaryzykowałem
dostałem 2 lata w hurtowni ino trzeba sie znac na kompach jak sie kupuje
słabszy sprzet... nie kazdy umie wejsc do biosu ze nie wspomne o ustawianiu
czegos w nim...

Tak nie jest to płyta poziomu intela czy chociazby taka jak w drogich ibmach
czy compaqach no ale poszedłem na kompromis...zreszta komp to jakies 2 - 3
lata no i powiedz mi co za 2- 3 lata bedzie 1 GHz? no własnie nic...

Przyznam sie ze miałem małe problemy ale sobie poradziłem (jest taka zworka
clear CMOS) no i pomogło komp przestał rznac głupa!