Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 22:38:07 MET DST

A ilu ja widziałem takich cwaniaczków jak ty, którzy do znudzenia wciskają
teksty, które usłyszeli od kogoś innego, poparte małą znajomością, oraz
przekonaniem, ze to co tanie to jest kompletny syf. A i to co ma w nazwie
ECS jest najgorsze, nawet zanim to dotrze do serwisu. Kiedyś zrozumiesz, że
nie tędy droga. To że ECS-ów trafia najwiecej , jest spowodowane tym , ze
bardzo dużo ludzi kupuje te płyty (ale to już mówiono setki razy - wyraźnie
do niektórych niedotarło). Nietwierdze ze ECS jest the best (jak tak to
odbierasz to się kolejny raz mylisz), tyle , ze niejest to płyta, która jest
zła, oraz jej plusami niejest tylko cena. Lecz skoro ty niewiesz jakie to
plusy, a pracujesz w serwisie, to to wszystko co pisałeś to jedna wielka
pierdoła ( bo podstawowych rzeczy niemówi się komuś, kto niby jest
specjalista i wszystko wie).