Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 20:12:52 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Niestety musze cie oswiecić wioskowy przygłupie... Zadam sobie trud i
> wypisze wszystkie znane mi niedomagania plyty ECS K7S5A moze taki ciemny
> kmiot jak ty w koncu zda sobie sprawę ze pieprzy jak w gorączce. Widocznie
> byłeś wielokrotnie wykorzystywany przez rodziców i cierpisz na trwały
uraz.
> Ale przechodząc do sedna zacznijmy uczyć ciemnotę.

Wiecie ze kraza plotki o TAJNYM SPRZYSIEZENIU PRZECIWKO ECS?Jakis kowal i
inne pc-exxperty z servisu bardzo chetnie wyzywaja sie na ecsach ... pewnie
dlatego ze nie umieja naprawiac sprzetu... no tak frustracja itp...

Bardzo jest mi przykro ze prowincjonalne niedojdy musze sie wyzywac na
płytach marki ecs to ze sa tanie to nie znaczy ze bardzo słabe a moze
jestescie zazdrosni ze tak wiele ludzi kupuje ecsy?no sam nie wiem w Twoim
przydku kowalu to juz psycholog nie pomoze...
Bywaj...