Re: Lamer BLAGA o pomoc z komputerem! (dlugie...)

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:15:40 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia 9 Aug 2002 15:39:27 +0200, doszła do mnie
wiadomość od <rafiki_yako_at_poczta.onet.pl>, w której czytam:

> Komunikat byl taki sam, jak za poprzednim razem: "Possible
>Browser Hijack attempt itd.". Na razie ta wredna strona zginela, ale juz z
>doswiadczenia wiem, ze jak tylko porobie cos na komputerze i pootwieram rozne
>pliki, to zapewne znowu mi ona wyskoczy. Juz nie wiem, co mam zrobic, zeby sie
>jej pozbyc! POMOOOCY!!!

Czy zainstalowałeś ad-aware w komplecie z refUpdate? Jeśli nie, to
doinstaluj refUpdate i uaktualnij bazy ad-aware za jego pomocą.

> Czy ma znaczenie fakt, ze mam podzielony dysk
>na partycje fizyczna (C) i logiczna (D). Bardzo prosze o pomoc, bo juz nie
>moge dluzej pracowac z takim komputerem, a w dodatku nie moim!

Uruchom perfmon.msc i ustaw śledzenie parametrów pracy wszystkich
aplikacji(pamięć, obciążenie procesora itp). Tu może zobaczysz co za
aplikacja powoduje zwalnianie systemu.

--
#PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#