Re: skąd bios?

Autor: R. Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:12:48 MET DST

Użytkownik "zaburbian" <dobrzyn_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości

> tu poszukaj
>
> http://www.abios.com/atend-bios.html

Tam już byłem. To jest wersja mojego obecnego biosu.
Może napiszę po co chcę upgraedować bios: otóż wm oim kompie siedzi rivatnt2
na agp, sieciówka oraz od niedawna audigy. Jak miałem włączone w biosie
assign irq for vga to karta graficzna działała mi doskonale - mogłem
zmieniać tryby graficzne itp itd (wtedy nie miałem audigy). Jak włożyłem do
komputera tego soundblastera to mi się przestał odpalać (tzn przechodził
inicializację biosu, ale nie odpalał się system). Jak dałem disable na irg
assign for vga to system startuje sb działa, ale moja maksymalna
częstotliwość odświeżania to 60Hz. Acha problem dotyczy systemów xp/w2k na
Win 98 jak mam irq na disable to mi grafika chodzi najzupełniej normalnie.
Chipset via mvp3, stery via4in1 zainstalowane (najnowsze).
Co radzicie zrobić, bo chciałbym pracować na win xp?