Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:12:17 MET DST

Za Vobisem przemawia wiekszy dysk, jednak to tylko ATA 100 - wiec moze to
byc nie 7200, lecz 5400, wiec nieco wolniejszy. Wazne: dowiedz sie jakiej
firmy stosuja dyski (jezeli w ktoryms jest IBM - nie bierz tego). MAxtor i
Seagate = OK.
W Vobisie troche przystara karta: ja mam taka sama, ale do Durona 1,2. DO
P4 - szkoda taka miec, ale to sie bardziej liczy w grach. Przy twoich
potrzebach, lezeli chodzi o grafe, lepszy bedzie Radeon (czyli Adax).
O jakosci modemow nic nie moge powiedziec, bo opis paskudny (szczegolnie w
Vobisie).
W Adaxie masz nagryware - jak dla mnie - dobry nabytek. Nie wiem czy DVD ci
potrzebne (jest w Vobisie). Ja bym stawial na wypalare: zawsze troche
drozsza (nawet te slabsze). Dobry DVD 16x - to koszt ok. 220 zl - a
nagrywara 32x - co najmniej 260.
W Adaxie jest przyzwoita plyta (Gigabyte). W VObisie nie wiem jaka, ale moze
wsadza jakis szajs (skoro nie pisza jaka).
W Adaxie masz wliczony AV soft. W Vobisie za to "Pakiet oprogramowania
biurowego" - pewnie "SO" - wiec bezplatny, i Corel (nie wiem czy ci
potrzebny). Wg mnie bardziej przydatny jest AV jezeli nie zajmujesz sie
grafika.
Adax ma ladniejsza obudowe (subiektywnie).
Podsumowujac: z tych dwoch dla siebie bym wzial ADAXA. Potrzeby mam zblizone
do twoich, z tym ze raz na pol roku lubie sobie pograc.