Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 16:58:07 MET DST

mmm <mmm_at_mm.pl> wrote:
> Po drugie primo komputer zamierzam kupic do domu. Ma sluzyc m.in. do
> pracy (word, program platnika, sporadycznie photoshop), internet,
> multimedia (divx, mp3)... gry zdecydowanie odpadaja, natomiast
> chcialbym aby windowsxp pracowal z wiecej niz zadawalajaca
> wydajnoscia (pod tym wzgledem jestem zdecydowanie pedantem, i zawsze
> staram sie wycisnac ostatnie soki z os'a).

zorientuj się, może mają wersję z Windows 2000 OEM - po zainstalowaniu
najnowszego Service Pack bedzie z pewnością stabilniejszy od Windows XP
. Co do szybkości - 256MB RAM to nie jest mało, ale jeżeli starsz się
"wyciskać ostatnie soki" to zdecydowanie polecam więcej. Szczególnie
Photoshop jest pamięcio-żerny.

> zabrac stad wybor padl na jeden z markowych komputerow, ktore wcale
> nie sa takie drogie (stad odzucilem na wstepie dell'a ktory jednak
> mozna zamowic u producenta w dowolnej stworzonej przez siebie
> konfiguracji - ale ta cena).

Jeżeli chcesz szybki i _markowy_ komputer, od razu kup. Fujitsu-Siemens
Scaleo. Wyjdzie trochędrożej, ale to _jest_ marka. Adax to jednak firma
lokalna.

> ps1. jednak caly czas chodzi mi po glowie obudowa adax'a, ktora imho
> jest przykladem totalnego braku dobrego gustu ;>

To nie jest "obudowa Adaxa" tylko Inwin

> ps2. czy producenci komputerow pc nigdy nie widzieli desig'u
> komputerow apple ?

Polecam komputery _naprawde_ markowe (Dell, IBM, Compaq - HP, F-S podany
wyżej, itd.) .

B.