Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: mmm (mmm_at_mm.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 19:21:10 MET DST

A oto co nagryzmolił "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>:

> To nie jest "obudowa Adaxa" tylko Inwin
Apropos firmy Inwin. Jak wyglada sprawa produktow tej firmy. Moze ktos
mial stycznosc z obudowami tej firmy. Jakie wrazenia (estetyka wykonania,
jakosc uzytych materialow, "dzwiekoszczelnosc" - zalezy mi na cichej
pracy)??? Zakladam, ze na jakosc porownywalna z produktami
chieftec'a raczej nie ma co liczyc ?!?

> Polecam komputery _naprawde_ markowe (Dell, IBM, Compaq - HP, F-S podany
> wyżej, itd.).
Jezeli chodzi o produkty stricte markowe to moim faworytem jest Sony z
flagowym modelem komputera vaio na czele. Design naprawde ciekawy, z
cieklokrystalicznym wyswietlaczem na froncie obudowy, plus wbudowany
odtwarzacz/nagrywarka MD i czytnik kart typu "smart media". Naprawde
nietuzinkowy zestaw - niestety nie na moja kieszen ;((((

pozdrawiam,
piotr