Re: przelacznik monitora

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 17:01:39 MET DST

Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał w
wiadomości news:0al7lu49ktdkhmr2etgonin83pkbjnm6qt_at_4ax.com...

> ja musialem pozmieniac wszystkie mechaniczne na tanie elektroniczne,
> bo ludzie mieli projekcje filmow experymentalnych na ekranach
> mointorow. myszy i klawiatury przerywaly lub wrecz zostawaly odcinane.

Aaaa... o myszy i klawiatury ci głównie chodzi. No to w tym przypadku
zgadzam się absolutnie. Mechaniczne są całkowicie do dupy. Jak się na jednym
kompie zawiesi taka masz, to automatycznie wywala się na pozostałych. W tym
przypadku mechaniczne są całkiem do bani. Ale i z elektronicznymi bywają
problemy - chyba dlatego, że producenci sami wylansowali kilka różnych
standardów portów PS/2 i COM.

Pozdrawiam,
Sniper