Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 15:55:00 MET DST

Jacek Osiecki wrote:
> Zdjęcie tego przedniego panelu wymaga siły takiej, że można by wyrwać drzewo
> z korzeniami... do tego skutek jest bardzo hałaśliwy.

Wystarczy zlamac ten 'dynks' na dole. I sie trzyma i nie stawia oporu ;)

> Żeby było weselej,
> górna śruba trzymająca blachę przekręciła się - tzn. nie sama śruba tylko
> dziura w którą się nią wkręca - i skutek jest taki, że przedniego panelu w
> ogóle już nie da się założyć - odstaje...

Trzeba dopchnac. Juz nie pamietam kiedy ostatnio mialem te sruby
przykrecone.

> Grrrrrrrrr
> Przez ten "fajny montaż" szlag trafił mojego IBM'a... wina jest też po
> stronie IBMa, że pod dyskiem niemal na wierzchu są te debilne filigranowe
> tasiemki... Teraz kupię seagate'a, przynajmniej będzie cichy...

Hmmm. Ja mam wszystko na wcisk maksymalny (guma pomiedzy sankami a
napedami) i jakos nic nie rozwalilem (a dysk ledwo wszedl, az sie sanki
3.5"-5.25" wygiely :).

--
Raf
raist_at_poczta.fm