Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 16:58:03 MET DST

Jacek Osiecki wrote:
> Enlight'a właśnie mam zamiar wyp* w cholerę. Głośny jak diabli, kretyńskie
> rozwiązanie obudowy (bez ściąganych boków, przedni panel ściągany przy
> użyciu siły takiej że boję się o jego połamanie)...

zajrzyj na
http://panda.bg.univ.gda.pl/~regis/g/porady/cooling.html

gosc ma doskonala obudowe do wyciszania a co najwazniejsze to jest w
sprzedazy ! sam taka sama kupilem 2 tygodnie temu.
Kosztuje 140zl. Do tego jakis dobry zasilacz (tez z obudowy od razu na
smietnik).
Ale przeciez masz enlighta wiec nie musisz nowego kupowc!

Tom