Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 13:48:05 MET DST

Dnia Thu, 8 Aug 2002 13:26:16 +0200, /// Kaszpir /// napisał(a):

>Chyba wiem o jakim modelu mówisz ...

>To stary model Enlighta z zasilaczem zapewen 235W lub max. 250W ...

Jakoś tak - nie pamiętam teraz numerku... zaraz... a, mam - polecałem ją
ludziom (heh - że niby cicha, nie wiem, chyba zmieniła się moja definicja
cichości :-o)... Więc był to EN-7230.

>Mamy takich kilkadziesiat w pracy ...

A ja jedną - i mam jej dość :-)

>Mi się te obudowy bardzo podobają. Grube blachy.

To fakt - kuloodporne... i gdy ktoś próbuje ją podnieść - to się od razu
dziwi "jezu, to jest wyładowane po brzegi ołowiem?" :-)

> Zdejmowana przodem obudowa.

Grrr

Zdjęcie tego przedniego panelu wymaga siły takiej, że można by wyrwać drzewo
z korzeniami... do tego skutek jest bardzo hałaśliwy. Żeby było weselej,
górna śruba trzymająca blachę przekręciła się - tzn. nie sama śruba tylko
dziura w którą się nią wkręca - i skutek jest taki, że przedniego panelu w
ogóle już nie da się założyć - odstaje...

>Fajny montaż HDD/FDD i napędów.

Grrrrrrrrr
Przez ten "fajny montaż" szlag trafił mojego IBM'a... wina jest też po
stronie IBMa, że pod dyskiem niemal na wierzchu są te debilne filigranowe
tasiemki... Teraz kupię seagate'a, przynajmniej będzie cichy...

A sam pomysł niezły, gorzej z wykonaniem - z reguły trzeba się z tym
strasznie siłować, bywa że się zaklinuje... podczas jednej z takich
szarpanin właśnie uszkodziłem ten dysk...

>W firmie co chwile rozbieram takie obudowy i coś instaluje w nich i zero
>problemu ...

U mnie niestety problemy są.

>A co do głośności samego zasialcza to fakt ..
>Ale zawsze można obniżyć napiecie na wentylu do 7V ...

Nie po to kupuję obudowę by grzebać przy elektryce i tracić gwarancję...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
joshua_at_ceti.pl