Przechwytywanie obrazu

Autor: Jasiulla (jasiulla_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 16:50:23 MET DST

Cześć wszystkim,

chciałbym do mojego kompa wpakować jakiś tuner telewizyjny którym można
przechwytywać obraz z tunera cyfrowego lub z kablówki a później zapisać
go jako divx.
Wiem, że niektóre tunery sprzętowo wspierają zapis do formatu MPEG-2.
Kiedyś chyba coś czytałem o takim tunerze firmy K-World.

Czy jesteście w stanie zaproponować jakieś urządzenie dobrej jakości
które pozwala zapisać obraz naprawdę dobrej jakości? Ciekawe czy są
takie oprócz All in Wonder, Ati.

Pozdrówka

Jasiulla