Re: Przechwytywanie obrazu

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 22:02:57 MET DST

"Jasiulla" <jasiulla_at_poczta.onet.pl> wrote

> Czy jesteście w stanie zaproponować jakieś urządzenie dobrej jakości
> które pozwala zapisać obraz naprawdę dobrej jakości? Ciekawe czy są
> takie oprócz All in Wonder, Ati.

Od tygodnia mam kartę Pinnacle PCTV - kosztowala w MM 399 zlotych.
Przy Celronie 800, 192MB, Asus TUSL2-C i Barracuda 40GB - zapis z wejscia
wideo od razu do mpeg1, czyli na VCD bez zadnych problemow.
Jakosc jest absolutnie zadowalajaca.
Proba z SVCD (mpeg2) nie powiodla sie - gubi klatki pada synchronizacja
audio i wideo.

Na pudelku zalcane konfiguracje:
VCD - Celeron 700, Athlon/Duron 700
SVCD - PIII 1 GHz, Celeron 1,2 GHz, Athlon/Duron 1 GHz
DVD - PIV, Athlon Xp
Chyba mozna na tych zaleceniach polegac - brzmia prawdopodobnie.

Odbioru telewizji nie sprawdzalem bo mnie to nie obchodzi : ))))

adam