Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 14:04:28 MET DST

> Jakoś tak - nie pamiętam teraz numerku... zaraz... a, mam - polecałem ją
> ludziom (heh - że niby cicha, nie wiem, chyba zmieniła się moja definicja
> cichości :-o)... Więc był to EN-7230.

> A ja jedną - i mam jej dość :-)

Może jakaś pechowa ...
Albo nie widziałes "słabych" obudów ...
Widziaęłm takie że blachy można wyło wyginać palcam bez żadego zbyt wysiłku
, takie obudowy że całe wibrowały od przenoszonych wobracji HDD lub coolerów
Wiec nie narzekaj :-)

Chcesz cichą ??? To Enlighta z 300W zasialczem pod P4 ...

> To fakt - kuloodporne... i gdy ktoś próbuje ją podnieść - to się od razu
> dziwi "jezu, to jest wyładowane po brzegi ołowiem?" :-)

Dobra obudowa musi mieć solidną konstrukcję.

Dla mnie to spory plus.
Została mi obudowa Codegena i tam blachy sa zdejmowane z boków. Całe blach
po kilku otwarciach kompa się powyginały .. Wprowadzaja takie wibracje że
poprostu szok ...

> Zdjęcie tego przedniego panelu wymaga siły takiej, że można by wyrwać
drzewo
> z korzeniami... do tego skutek jest bardzo hałaśliwy. Żeby było weselej,
> górna śruba trzymająca blachę przekręciła się - tzn. nie sama śruba tylko
> dziura w którą się nią wkręca - i skutek jest taki, że przedniego panelu w
> ogóle już nie da się założyć - odstaje...

Etam ...
Wchodzą oki. Oczywiscie z pewną siła bo tak by same się otwierały. Są na
takie jakby zatrzaski.
Poprostu klepiesz przód z czteech stron i wchodzi luzik.
Nie martw się nie połamiesz ...

> Grrrrrrrrr
> Przez ten "fajny montaż" szlag trafił mojego IBM'a... wina jest też po
> stronie IBMa, że pod dyskiem niemal na wierzchu są te debilne filigranowe
> tasiemki... Teraz kupię seagate'a, przynajmniej będzie cichy...

Dla mnie fajny. Konstukcja idealna do dyskó i CD.
Oddaje mniejsze wibracje na obudowy ...
A w dobie CDx54 jest to bardzo porządane ...

> A sam pomysł niezły, gorzej z wykonaniem - z reguły trzeba się z tym
> strasznie siłować, bywa że się zaklinuje... podczas jednej z takich
> szarpanin właśnie uszkodziłem ten dysk...

cóż :-)
Mi sie takie coś nigdy nie zdażyło ...
A wyjmowałes koszyk na HDD ??

Tak to wada ...
Ale nie ma ideałów ...

> Nie po to kupuję obudowę by grzebać przy elektryce i tracić gwarancję...

To kup wersję 300W P4 ...

Ja ma obudowe Codegena z zasialczem Enlighta 250W puszconego na 7V ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///