Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 13:26:16 MET DST

> Enlight'a właśnie mam zamiar wyp* w cholerę. Głośny jak diabli, kretyńskie
> rozwiązanie obudowy (bez ściąganych boków, przedni panel ściągany przy
> użyciu siły takiej że boję się o jego połamanie)...

Chyba wiem o jakim modelu mówisz ...

To stary model Enlighta z zasilaczem zapewen 235W lub max. 250W ...

Mamy takich kilkadziesiat w pracy ...

Mi się te obudowy bardzo podobają. Grube blachy. Zdejmowana przodem obudowa.
Fajny montaż HDD/FDD i napędów.

Według mnie obudowa jest świetna. Fakt trochę głośna. Ale konstrukcja jest
bardzo dobra. Nie przenosi żadnych wibracji i jest stabilna.

Zobacz lepiej te najtańsze obudowy jaki z nich chłam.

Ja taką miałem to jak wyjmowałem blachę (śledzia) w obudowie to cała blacha
obudowy mi się wykrzywiał (chyba lepsza blacha jest w puszkach od coca-coli
...).
Nie mówiąc o wibracjach ...

> Do tego te jego "cudowne" szufladki powodują, że montaż kieszeni na dysk
> jest bez sensu - gdy wyjmuje się dysk, ta przestaje napierać na ścianki i
> nie trzyma się...

Etam ...
W firmie co chwile rozbieram takie obudowy i coś instaluje w nich i zero
problemu ...
A co do głośności samego zasialcza to fakt ..
Ale zawsze można obniżyć napiecie na wentylu do 7V ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///