Jaki skaner?

Autor: Jacek Koleżyński (jacek115_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 13:47:45 MET DST

Cześć
Mam problem, potrzebuję kupić sobie skaner, ale nie wiem jaki. Kumpel mówił
mi, że dobre są skanery Microtek'a, ale nie wiem czy to prawda. Znalazłem
parę sprzecznych opini na ich temat, na jednej jakiejś amerykańskiej stronie
strasznie skrytykowano np. przystawki do slajdów dołączane ze skanerami
Microtek'a.
Chcę kupić skaner w cenie do 500 zł. Znalazłem sklep gdzie "Microtek
ScanMaker 3800 Plus kosztuje 380" zl a model "4800 Plus" kosztuje 505zł.
Tylko nie wiem czy opłaca się przepłacać, czy roznica w jakosci jest warta
125zl. Czy ktos moze mi doradzic? A moze polecic skaner innej firmy? Zalezy
mi na tym jakosci obrazu, chociaz potrzebny jest mi tylko do domowych
zastosowan, typu skanowanie zdjec i dokumentow. Ale nie wiem czy np. w
domowych zastosowaniach przyda mi sie rozdzielczosc 1200x2400, czy nie
bedzie to tylko bajer za ktory zaplace, a ktorego nigdy nie wykorzystam. Nie
znam sie na skanerach dlatego potrzebuje pomocy.
Prosze o rade co mam kupic. Jesli macie jakies zle doswiadczenia ze
Microtekami to dajcie znac. Albo poleccie jakis sprawdzony dobry skaner.
Pozdrawiam
Jacek