Re: kondensatory na plycie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 13:36:04 MET DST

Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
wiadomości news:ailn12$ns1$2_at_news.pse.pl...

> Moze pomyliles bieguny przy lutowaniu?

Nie, aż taki leszcze to ja nie jestem. Wszystkie kondzioły odpowiadały
parametrom wg oryginalnych oznaczeń. Lutownica również profi, lekka wprawa w
rękach też nabyta. Fakt: może elektronikiem nie jestem, ale takie pierduły
obczajam. Niestety nie wyszło. A w serwisie powiedzieli, że lutowanie
faktycznie wykonane prawidłowo, tylko kondzioły do bani.

Pozdrawiam,
Sniper