Re: kondensatory na plycie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 13:30:44 MET DST

Użytkownik "Filip Ozimek" <wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl> napisał w
wiadomości news:aille7$ns1$1_at_news.pse.pl...

> A moglbys napisac, co oznacza oey tajemniczy parametr?

Jak już kiedyś pisałem w innej dyskusji ja się na kondziołach raczej za
dobrze nie znam. Elektronikiem nie jestem, więc nie mam zamiaru polemizować,
z tymi, którzy skrytykowali ten parametr - z pewnością mają rację. Dla mnie
słowo czas opóźnienia to teoria magiczna wyssana z palca. Prawdopodobnie
chodziło o jakąś upływność, tylko serwisant ujął to w sposób bardziej
zrozumiały dla nie-elektronika. Nie mniej jednak po własnoręcznej próbie
wymiany kondziołów na jednej z płyt zwróciłem się o pomoc do znajomego
elektronika, któremu niestety też się nie udało.

Pozdrawiam,
Sniper