Tuner TV i FM

Autor: vooov_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 04 Aug 2002 - 22:20:10 MET DST

Tuner TV

Witam grupowiczow.
Prosze o pomoc przy wyborze takiej karty.
Przegladalem archiwum oraz wiele stron
i pozostala mi nastepujaca alternatywa

PixelView PlayTv Pro
lub
AverMedia AverTV Studio

Poradzcie co wybrac. Najwazniesze dla mnie
kryteria w kolejnosci to:

- karta ma miec tuner radiowy,
- stacje radiowe musza byc odbierane w stereo,
- karta musi miec wejscie pod ktore moglbym podlaczyc magnetowid,
  aby z niego cos przegrac na plyte w formacie VCD,
- komputer wyposarzony w taka karte powinien stac sie cyfrowym magnetowidem,
- stacje telewizyjne takze powinny byc odbierane w stereo,
- koszt karty nie powinien przekroczyc 350 PLN.

A moze wybrac inna karte ?

Prosze jeszcze o wyjasnienie czy lepiej jest miec NICAM czy A2 ?
Co bedzie oznaczal dla mnie brak ktoregos ze standardow ?

Dzieki i pozdrawiam, Marek.