Re: Tuner TV i FM

Autor: Przemek Prusik - przemaser (przemas21_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 00:12:21 MET DST

z moich obserwacji:
kupuj jakokolwiek karte z ww. poniewaz z tego co sie orientuje sa one na
jednym chipie connexanta (ktory notabene jest dobry).roznia sie tunerami ele
jesli jest to LG lub philips nie widze problemu.wszystkie nowe karty maja
tuner radiowy stereo lecz nie wszystkie tuner TV.z wejsciami rowniez nie
powinno byc problemu - to standard.gorzej z przechwytywaniem obrazu.soft
moze sie kaszanic - jak u mnie.slabo dziala Intervideo winDVR oraz soft
Power VCR 3.0.a wiedz ze przechwytywanie bez kompresji real-time to
meka.jedna sekunda to ok 5MB.przelicz sobie ile zajmie poltoragodzinny
film - ok 30GB!.oststnio zauwazylem ze w tej roli dobrze sprawuje sie
windows movie maker.Koduje do formatu WMV ktory jest calkiem
calkiem....lepioej zebys mial na karcie nicam a nie A2,gdyz przestarzaly
standard A2 jest stosowany w europie zachodniej.TVP koduje w nicam, wiec
wybor jest oczywisty.brak tych standardow to zaden klopot.sam mam karte mono
i dzwiek jest dobrej jakosci.pozdrawiam

--
|                                             o      o
|    <<<---przemaser--->>>  {     J    }