Re: Tuner TV i FM

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 09:16:21 MET DST

> [...]
> lub
> AverMedia AverTV Studio
> Poradzcie co wybrac. Najwazniesze dla mnie
> kryteria w kolejnosci to:
> - karta ma miec tuner radiowy,
> - stacje radiowe musza byc odbierane w stereo,
> - karta musi miec wejscie pod ktore moglbym podlaczyc magnetowid,
> aby z niego cos przegrac na plyte w formacie VCD,
> - komputer wyposarzony w taka karte powinien stac sie cyfrowym
magnetowidem,
> - stacje telewizyjne takze powinny byc odbierane w stereo,
> - koszt karty nie powinien przekroczyc 350 PLN.

Obojętnie, obie są na tym samym tunerze. Decydująca jest jakość sygnału
wejściowego.

> Prosze jeszcze o wyjasnienie czy lepiej jest miec NICAM czy A2 ?
> Co bedzie oznaczal dla mnie brak ktoregos ze standardow ?

W Polsce standardem jest nicam, na zachodzie a2, więc dobrze mieć obsługę
obu.
Od razu uprzedzam, że nicam z tych kart to syf (trzeszczy, albo w ogóle nie
działa pod innym softem niż oryginalny). Jak zależy ci na dobrym nicam'ie,
dokup osobny dekoder sprzętowy, np. www.mjm.pl

Arkhan.