Re: Zasilacz do Athlona 2000+

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 11:24:58 MET DST

Użytkownik Lukasz Jakubowski <lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3D6DDF61.4090803_at_remove_thisin-tra.com.pl...
> Hej!
>
> No wiec mam problem :(
> Plyta Gigabyt 7vrx, na tym 2000+ i wiatraczek. Po jakichs 5 sekundach
> chodzenia zasilanie sie wylacza (albo plyta je odcina, co na jedno
> wychodzi). Podszedlem do serwisu i tam jest OK.
> Podejrzanych jest juz tylko dwoch. Jako ze wiatraczek sie kreci (nie
> podejrzewam zbiegu okoliczonosci pt. uwalona sygnalizacja obrotow &
> plyta odcinajaca zasilanie gdy obroty=0, nie wiem nawet czy tak sie ta
> plyta moze zachowac).
> Pozostaje zasilacz. Jak dotad sluzyl bez problemu, Codegen 300W. Radzil
> [...]
moze temperatura za duza (znaczy w BIOS za male temp graniczne są)
moze te 300W nie starcza, a sama plyta bez urządzeń (dyski napędy) ? a
zasilacz odpalony bez plyty ??? (piny 23 -24 zewrzec na wtyczce) chodzi ??