Re: lampka swietlowkowa na biurko;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 10:04:59 MET DST

Maclab napisał:

>Ja *naprawde* polecam odlaczyc ta lampke od listwy - mi w ten sposob siadly
>dwa zasilacze, jeden po drugim :)) W sklepie gosciom opadla szczeka, gdy

proponuje czytac uwaznie;

lampka nie jest podlaczona do listwy z kompem; jesy tylko w tym samym
gniazdku co listwa; czy mam starac sie podlaczyc ja dalej? np. do
systemu energetycznego w czechach?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?