Re: lampka swietlowkowa na biurko;

Autor: Maclab (maclab_at_post.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 08:31:29 MET DST

> czy fakt podlaczenia takiej lampki w to samo gniazdko moze miec ujemny
> wplyw na kompa? dodam ze podlaczenie zwyklej lampki biurkowej w to
> gniazdko powoduje podobny efekt przy jej wylaczaniu;

Ja *naprawde* polecam odlaczyc ta lampke od listwy - mi w ten sposob siadly
dwa zasilacze, jeden po drugim :)) W sklepie gosciom opadla szczeka, gdy
przynioslem przed chwila kupiony zasilacz zupelnie spalony, a po chwili
nastepny. Wszystko stalo sie jasne, kiedy jakis przytomny sprzedawca
zapytal, co mam podlaczone pod listwe ;)

--
-'@'-
M a c l a b