Re: lampka swietlowkowa na biurko;

Autor: PioneT (pionet_at_o2.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 11:58:01 MET DST

witam

Ja mam ten sam problem:
mam lanpkę zwykłą z 50 watowym halogenem.
przy włączaniu jej w czasie pracy kompa, kompa albo sie restartuje albo
puszcza serie z karabinu. Słychać to w głosnikach i w kompie. Przy
wyłaczanie lampki jest to samo. lampka jest przyczepiona do gniazdka a nie
listwy.
gdy podłączyłem lampkę do innego gniazdka w pokoju było to samo. Czy ktoś mi
powie o co tu chodzi.

Sorry że wysyłam to jako odpowiedż ale może więcej ludzi odpowie na to;))))

Pozdrawiam