Re: ISA-wy modem;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 10:11:51 MET DST

januszek napisał:

>Ten modem ma na pokladzie port com-a. Ma tez jumpery do jego
>konfiguracji. Ja zawsze ustawiam te jumpery na COM2 a com2 w
>komputerze wylaczam w BIOS-ie.

tylko ze na tym doinstalowanym porcie modem sie nie zglasza;

zastanawiam sie, czy moze zoltrix wymyslil jakis soft, ktory pokazuje
modemowi, ze ma sie nie zglaszac, albo ogolniej jakis soft do badania
takiego modemu;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?