Re: Jaka plyta dzis i jutro ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:01:39 MET DST

Piotr <piotr88_at_skrzynka.pl> wrote in

> Jezeli ma byc szczery Rush, to o AMD wiem nie zaduzo, bo nietrafilem
> dlugo tej firmy, zawze wolalem Pentiumy i Celeronki :)
> Cos tam slyszalem ze, latwo da sie upgradowac ten sprzet, ale raczej
> malo....A powiec mi w takim razie czy wladowac sie w jakies AMD czy
> jednak to jest mniej wydajne uzadzanko i za podobna cene lepiej
> celerona ??

za podobna cene to kupisz Celka coppermine uzywanego i plyte na BX uzywana
wiec sam sobie odpowiedz

> No bo juz chyba odpusze sobie zabawe z ATC6240...

no raczej :)

> Slyszalem ze ta plyta jest "kultowa", na grupie, ale calego archiwum
> nie przegladalem, to jest warta plyta zachodu i jaki do niej wlorze
> max procek ?? Pytam sie bo sam nie mile wspominam jedna plyte ECS,
> ktora mial kumpel i ciagle mu wyskaiwal blad karnel32 ......:(

ten ECS to jak chcesz koniecznie cos taniego na maxa , ja bym wolal uzywana
markowa jednak :/

Od roku jechalem na A7V133 (mialem ich kilkanascie) , od tygodnia mam MSI
Turbo-R (to samo tylko od MSI :P ). Ja tam wole KT133A markowe z promisem
od SISa.
Kupisz co chcez , popytaj znajomych czy nie upgrejduja sprzetuf, dla
niektorych TB1.2 to staroc :).

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod