Re: Jaka plyta dzis i jutro ?

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 22:29:37 MET DST

>ale o so chodzi ? XP2200 wejdize i na starego juisz Asusa A7V133 :)

Jezeli ma byc szczery Rush, to o AMD wiem nie zaduzo, bo nietrafilem
dlugo tej firmy, zawze wolalem Pentiumy i Celeronki :)
Cos tam slyszalem ze, latwo da sie upgradowac ten sprzet, ale raczej
malo....A powiec mi w takim razie czy wladowac sie w jakies AMD czy
jednak to jest mniej wydajne uzadzanko i za podobna cene lepiej
celerona ?? No bo juz chyba odpusze sobie zabawe z ATC6240...

>my answer is: ecs k7s5a i wszystko jasne :)
Slyszalem ze ta plyta jest "kultowa", na grupie, ale calego archiwum
nie przegladalem, to jest warta plyta zachodu i jaki do niej wlorze
max procek ?? Pytam sie bo sam nie mile wspominam jedna plyte ECS,
ktora mial kumpel i ciagle mu wyskaiwal blad karnel32 ......:(

Pozdarwiam
Piotr