Re: Jaka plyta dzis i jutro ?

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 23:15:36 MET DST

>Od roku jechalem na A7V133 (mialem ich kilkanascie) , od tygodnia mam MSI
>Turbo-R (to samo tylko od MSI :P ). Ja tam wole KT133A markowe z promisem
>od SISa.
>Kupisz co chcez , popytaj znajomych czy nie upgrejduja sprzetuf, dla
>niektorych TB1.2 to staroc :).

To znaczy wiesz jezeli ma byc szczery to wole dac 200 zl wiecej i
kupic cos pozadnego !! Ale pomyslalem ze moze ten model ECS wyszedl,
bo ze to kiczowaty sprzet to odkrylem sam, na innych :)
Tylko poprostu tych plyt jest tyle, a ja jak mowilem na AMD sie nie
znam i nie wiem jaka kupic, a jak juz biore nowy komp, anie stry na
BX, to chce teraz kupic 1600XP+ a za rok dwa wlorzyc np 2600+.
No i chce przeniesc stare pamieci, bo praktycznie 2miechy temu kupile,
bomyslalem ze cos ztym 6240 wymysle....
Wiec lepsza plyta moze byc, nawet drosza, tylko niech ma z 1 na
DIMM/133

Co proponujesz, jestes spoko koles, sporo mi ostatnio pomagasz
i licze sie z twoja opinia wiec dawaj ;)

Pozdro
Piotr