Re: ISA-wy modem;

Autor: debiliada_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 28 Aug 2002 - 22:53:34 MET DST

> Kiedys jednym z lekarstw na te sprawy bylo wylaczenie COMa w Biosie
> ale nie pamietam czy to akurat na ten przypadek.

czesc;
wylaczone sa oczywiscie te porty, na ktore wkladam modem; w sumie i com2 i com4
nie mam; wiec irq3 jest wolne;

dodam, ze na irq3 mialem siec, ale przed zalzoenieim modema usunalem siec z
menadzera urzadzen; /po angielskawemu: system device resource manager/

> A moze modem to zlom?

staram sie to obadac; przywloklem go wczoraj z komisu ;)

gupio mi system zwalnia na pci modemie; ajk teraz to pisze, to najpierw
znak "|" przewedrowuje mi odpowiednia ilosc miejsca; dopiero jak przestane
pisac, to jedna po drugije pojawiaja sie literki ;)

dzieki za Re:

pzdrv;