Re: Problemy z ECS K7S5A

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 07:59:45 MET DST

> Zauwazcie, ze napisal ze zmienia sie tylko data, wiec spekulacje ze
> padnieta jest bateria sa bezpodstawne.
> Jestem za wymiana biosu na najnowszy chepped bios (czy jakos tak:) )
>
> Skoro pisal, ze zmienial juz bios to mogly wystacic jakies bledy przy
> flashowaniu.

 Hehe byc moze. Ale zapewnie chłopak ma Durona i jedzie na defaultowych
ustawieniach. W ten sposób poza nacisnieciem F1 i ustawieniem daty nie
zauwaza róznicy. Niestety ta kiszkowata płyta tak ma, wymiana baterii
podratuje go na jakiś czas. Jak czesto korzysta z kompa to nawet może się
nie zorientować że mu bateria zeszła. Bo szpece z ECS w nowszyh seriach
wstawili kondensator o duzej pojemności w obwód który się napełnia podczas
pracy i podtrzymuje zasilanie. To jest rzadne rozwiązanie problemu a tylko
jego zamaskowanie - rozwiazanie w stylu ECS-a

Błędy przy flashowaniu ROTFL bios to można albo sflashować dobrze albo zle
i się nie podniesie płyta

Moje kondolencje