Re: Skaner zamiast faxu??

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:17:55 MET DST

> Jeszcze jedna uwaga:
> Nie warto oszczedzac na programie faksujacym. Kilka razy probowalem
> zadzialac z gratisami dolaczonymi do modemow i zawsze bylo zle - pozornie
> proste i zarazem podstawowe czynności typu "daj sygnal faksu" czy wysylanie
> z juz nawiazanego polaczenia (np po rozmowie) sprawialy moc problemow.
> Skonczylo sie na WinFaxPro10 Symanteca ale to jest full wypas - interfejs
> jak z Outlooka, genialnie rozwiazana administracja dokumentami, wektorowy
> kreator wzorow graficznych faksow, zaawansowane backupowanie i odzyskiwanie,
> [...]

To ja musiałem mieć niesamowite szczęście bo już ładnych kilka lat służy mi
niezawodnie Cheyenne Bitware, który dostałem w pudełku z Zoltrixem 33 na
Rockwellu.
I wszystkie faksy wysłane i otrzymane mam do dziś porządnie zarchiwizowane.
Z przejściem na transmisje z rozmowy głosowej też jakoś problemów nie miewam.

pozdrawiam
Sławek