Kupno podzespołów w USA ???.

Autor: Marcin. (marcinok9_at_tenbit.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 23:57:30 MET DST

Witam.

Mam następujący Dylemat:

Mam kolegę w USA który za miesiąc przyjedzie do Polski, i korzystając z
okazji chciał bym sobie zakupić kilka części do komputera które kolego by
mógł mi przywieść.

Zobaczyłem cennik z b atrakcyjnymi cenami, ale mam kłopot w rozróżnieniu
poszczególnych podzespołów.

Strona WWW z tym cennikiem to http://www.pricewatch.com/

Chciałem kupić : Athlona XP 2000, 512 Ram Dimm, Kartę grafiki GF 3 lub 4.
Ale problem zaczął się gdy zobaczyłem tak wiele różnych rodzaj np.:
procesorów.

Athlony Xp 2000 zaczynają się od 62$ a kończą przy 200 $, dlaczego taka
różnica w cenie ??.
Czyż by ten droższy był bardziej wydajny, czy co ??.

Druga sprawa to pamięci ram, to samo zaczynają się od 37$ a koncza na 460$.

Czym one się różnią ??.

Trzecia sprawa, to czy 512 MB Ram Dimm 133 MHz tych za 37$, i Athlon XP 2000
za 92$ będzie działał na ECS K7S5A ??

Za wszelką pomoc b dziękuje.

Marcin
Gadu - Gadu : 166889