Re: Kupno podzespołów w USA ???.

Autor: ben (smok_at_videotron.ca)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 09:50:04 MET DST

Ja Zlozylem swojego kompa rok temu dzieki tej stronie
http://www.pricewatch.com/
Ceny sa od najtanszych komponentow. Przewaznie OEM-ki. Nigdy nigdy nie
trafil mi sie trefny towar. Ceny najtansze w USA ( i chyba na swiecie).
Mozna kombinowac i wybierac sklepy z najtansza oplata za wysylke itp.
Przecietnie towar od zamowienia ( karta kredytowa np. Visa) idzie tydzien.
Oplata szybkim kurierem (24 godziny) kosztuje 3 razy a czasami wiecej.
Zakupy warto laczyc aby kupic kilka komponentow w jednym sklepie. Wychodzi
taniej na oplacie za przesylke. Ale to nie jest latwe.Bo sklepy maja np
tansze twardziele a reszte po przecietnych.Ale mi sie udalo kupic
motherboard = RAM i procka w jednym, tanio. Polecalem ta strone wielu
ludziom w USA jak i w Polsce.
Zbyszek z (obecnie) Montreali
smok_at_videotron.ca