Re: Ostatni Duron ?

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 12:59:19 MET DST

O duronie 1.4 czytałem w necie że mozliwości obecnego jądra stosowanego w
duronach mają mozliwość pracy do 1.4 ghz , jeśli była to " kaczka " to się
okaże ....byc może niechcący powieliłem ją .;-((( Za co przepraszam !!!
Natomiast jeśli chodzi o Durona jako procka to nie zapominaj że są jeszcze
urzytkownicy kt133 (jeden z moich kompów to abit kt7) którzy nie mogą
stosować u siebie xp co prawda można zastosować athlony np 1,2 1,3 ,1.4 z
magistrala 100 mghz ale ich już nowych nie ma i można szukać je np w allegro
a po drugie było ich bardzo mało w stosunku do tych 200 mhz , po za tym
wchodziły już na rynek xp więc teraz jest o nie bardzo ciężko , w taim
przypadku jeśli ktoś się pyta o durona to nie bez kozery i nie będe z
gościem polemizował że duron jest dużo słabszy od athlona to wiadomo . Więc
opinie typu
>Ludzie to maja przyzwyczajenia;)
Zostawiam dla znawców tematu ;-))
tomekn