Re: Kupno podzespołów w USA ???.

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 00:08:48 MET DST

> Athlony Xp 2000 zaczynają się od 62$ a kończą przy 200 $, dlaczego taka
> różnica w cenie ??.

Pokaz gdzie tam to zobaczyles? Ja widze po jednej cenie na akzdy typ proca!
Chyba ze mylisz XP2000+ z MP2000+.

> Druga sprawa to pamięci ram, to samo zaczynają się od 37$ a koncza na
460$.

Sa pamieci SDR i DDR i Rambus. SDRow jest teraz do nabycia (nowych) - 2
rodzaje (100 i 133 MHz), DDR-ow - kilka rodzai: od 1600 do 3500. Pomijam juz
pamieci EDO i tak dalej. Sa to wszyustko ROZNE moduly w roznych cenach.
Normalka. Na tej stronie widze po jednej cenie dla kazdej z tych pamieci.

> Czym one się różnią ??.

SDR i DDR - GENERALNIE (w duzym przyblizeniu) - czestotliwosia pracy i
czasem CAS. Poczytaj odpowiednie strony - nie chce mi sie robic wykladu
teraz o wszystkich rodzajach pamieci.

> Trzecia sprawa, to czy 512 MB Ram Dimm 133 MHz tych za 37$, i Athlon XP
2000
> za 92$ będzie działał na ECS K7S5A ??

TO wszystko bez sensu!
Popros kogos DOSWIADCZONEGO zeby ci dopasowal bardzo szczegolowo WSZYSTKIE
ELEMENTY, bo inaczej chyba bedzie to zakup na zasadzie "kolo zapasowe od
Malucha do Mercedesa, bo tansze". A reflektory dopasujemy od Poloneza. :-)