Re: Max temp. procesora???

Autor: Narcyz Knap (narcyz.knap_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 00:31:26 MET DST

Użytkownik "Paweł S." <pawelsz100_at_interia.pl> napisał w wiadomości:
> Sprawdź czy grafa i chipset też się tak strasznie grzeją, podejrzewam że
> masz zamkniętą obudowę to albo ją otwórz na ciepłe dni albo zamontuj

To prawda, mialem zamknieta obudowe, ale jej otwarcie (tzn. zdjecie bocznych
scianek) pomoglo tylko odrobine. W tej chwili nie przekraczam juz 80 st. C

> wentylator wydmuchujący powietrze z obudowy...

Czy to jakis specjalny typ wentylatora? Na przedniej sciance obudowy, tuz
nad podstawa mam wykrojone miejsce na wiatrak o srednicy 5 cm. Czy on moglby
spelniac role tego wydmuchiwacza?
Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.

--
Narcyz Knap, MD
Dept. of Medical Chemistry, Medical University of Gdansk, Poland