Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.zonet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:30:05 MET DST

> Ja jakoś u siebie nie widzę zastosowania takiej klawiatury.
> Po co mam siedzieć 3 metry od monitora?
>
> --
> Doktor.
> doktorLubicz_at_poczta.onet.pl
> Zapraszam na: www.twa.storm.pl

mysle, ze kazdy ma wlasne powody. W moim przypadku mam dwa tryby pracy z
komputerem
1/ intensywana praca glownie mysza i sporadyczne uzycie klawiatury - w tym
momencie lubie jak klawiatura lezy na szufladce wysywanej spod blatu biurka.
2/ intensywna praca na klawiaturze z bardzo sporadycznym uzyciem myszki - w
tym momencie wole jak klawiatura lezy na blacie biurka.

I tutaj wlasnie byl problem , zeby polozyc klawiature na blat trzeba
zanurkowac pod biurko, wyjac wtyk (jesli nie USB jak u mnie to najpierw
wylaczyc komputer) wyplatac kable, i powtornie wszystko polaczyc, okropnosc.
W moim przypadku zasieg nie ma znaczenia wystarczylby 1,5 m.

Robert P.