Re: Czy kupic klawiaturę Cordless

Autor: Henry\(k\) (8henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 18:32:42 MET DST

Użytkownik "Doktor" <doktorLubicz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeczytałem Wasze posty i nurtuje mnie jedna rzecz.
> Do czego właściwie wykorzystujecie bezprzewodowe
> klawiatury. Dla zwykłego "bajeru" czy jest to czymś
> uzasadnione?

Tzn. ja mam klawiaturę na takim wysuwanej deseczce spod biurka i już drugi
raz ułamały mi się żyły w kablu w miejscu gdzie on zagina się i wchodzi w
klawiaturę. Dobrze, że umiem się posługiwać lutownicą i skracam sobie
kabelek o ten kawałek. Tam nie ma tego problemu.

Druga sprawa może komuś przeszkadza kabelek od klawiatury i mychy walający
się po stoliku.

Trzecia najciekawsza, można wyjść do pokoju obok oglądać na dużym TV film z
PC'ta nie wracając co chwila aby obsłużyć pauzę czy przewinięcie.

Mnie to akurat nie rajcuje, bo nawet jakbym miał wymieniać całą klawiaturę
jak złamie się kabelek to przy cenie bezprzewodowej 250zł i przewodowej 50zł
dopiero kupno szóstej sztuki wyjdzie drożej niż bezprzewodowa. Teoretycznie,
bo praktycznie dokupywać trzeba baterie (nie każda działa z akumulatorkami
NiCd) i można dobić tak do ośmiu.

Czyli pozostaje blak kabla na biurku i drugi pokój.

Pozdrofka.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.