Re: Kontroler USB na PCI

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 13:58:04 MET DST

"Donik" <Donik_at_niesp.amujcie.terramail.pl> wrote:

> No to cool, wydaje się że kontroler działa w miarę, a problem
> jest natury sterowniczej ;-)

 Tylko ten kontroler dziwny jakiś... Miał ktoś może z nim do
 czynienia? Zero dokumentacji, samo pudełko i karta...
 Na pudełku nadruk że to z www.elta.de a na stronie słowa nawet
 nie ma o tym kntrolerze..

> Może spróbuj nowych sterowników ze strony lexmarka?
> BTW: samorozpakowujacy zip sugeruje uruchomienie lxaxstph.exe
> Co za nazwa :-(

 Zaraz zaciągnę - jeśli nie dużo (mam modem :P )

 Dziś, może jutro będę wiedział... :)

 Dzięki.

 Pozdr.