Jak szukać RAMU !!!

Autor: Sitek (situnio_at_tlen.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 14:07:29 MET DST

Mam mały klopt:
poszukuje kostek pamieci DIMM PC 100 do moje starego wysłuzonego kompia z
plyta Soyo z 1998. Kupiłem juz kiedyś, niby kompatybilna ale nie działała
jak sie nalezy:( po zainstalowaniu bios i system widział tylko 1/4 całości
czyli jak włożyłem teoretycznie 64 widział 16. A kość sprawna testowana na
innym sprzecie.
czy może mi ktoś pomóc jakimi kryteriami sie kierowac przy zakupie RAMu wiem
teraz że musi być wyprodukowana wcześnie niż 1998 rok. Jeżeli ktoś wie cos
na ten temat to proszę o pomoc.
Sitek #GG284713