Re: Kontroler USB na PCI

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 12:39:25 MET DST

ati_at_usun-to.poczta.fm naskrobal(a):

> Jest. A raczej są... ;) Łącznie z nieznanym urządzeniem są trzy
> "sprzęta", dwa bez wykrzykników. Wykrzyknik powstaje przy trzecim
> urządzeniu powstającym po podłączeniu drukarki.

No to cool, wydaje się że kontroler działa w miarę, a problem
jest natury sterowniczej ;-)

> Nie mam niestety pod ręką... Spróbuję z kamerką i-netową.
... ewentualnie klawiatura usb.

> To Lexmark Z25 (jak dobrze pamiętam...). Po kliku na setup
> wielkie okno z napisem "nie znaleziono wolnego portu USB".

Może spróbuj nowych sterowników ze strony lexmarka?
BTW: samorozpakowujacy zip sugeruje uruchomienie lxaxstph.exe
Co za nazwa :-(

> Nie sprawdziłem wolnych przerwań!! Jeśli poblokuję w biosie to co
> nieotrzebne to może się uda... Wyłączę port gier (dźwięk zintegrowany
> na płycie), emulacje SB pod DOS i jeszcze co się da...

Niekoniecznie pomoże, ale nie zaszkodzi. IMHO szansa nie za duża, ale...

--
Pozdrawiam,
                           Donik