Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 07:39:19 MET DST

> Chodziło o ludzi którzy niemieli styku z wyrobami ECS a z góry wiedzą ze

> złe, każda płyta jest walnięta, wszystko sie psuje i głoszą na prawo i
lewo
> to co gdzieś od kogoś usłyszeli na grupie.

O przepraszam ...

Pierwszą jaką płytę ECS miałem w testach (rev.0) była oki jesli chodzi o
TANIĄ płytę. Ale nastepne były już fatalne. Bo jak można nazwać płytę która
nie lubię procesoró na FSB 266 , nie lubi pamięcu DDR lub SDR , zawiesza
się. Poprosta płyty nr. 2 i 3 były odwrotnością tego co miałem w testach
(płyta nr.1). Dopiero płyta nr.4 jest oki. Ale jest to chyba na 90% ta sama
płyta któą miałem na początku.

Dodam jeszcze że płyty te WYBIERAŁEM w sklepie (kumpel miła ich kilkanaście)
i podłączałem na miescu (płyta nr2 i 3) i odrazu odrzucałem te któe miały te
same problemy co za z płytami nr. 2 i 3.

A to że w końcu po wielu godzinach męk i wielokrotnym składaniu i
rozkładaniu komputera i szukaniu przyczyn niestabilności udało mi się dostać
płytę która działa stabilnie to nic nie zmienia. Moja opinia na temat tego
modelu jest negatywna i taka zapewne pozostanie.

Bo nie miałem nigdy takich problemów z MSI (mamy w firmie ich kilkaset) ...

A to co wyprawia ECS to naprawde niepoważne traktowanie ludzi ...

Zobacz na grupę dyskusyjną www.ocworkbench.com luba nawet na polskie grupy.
Myśle ze znalazł być tysiace wątków o problemach z ECS ...

Myślę że jest w Polsce olbvrzymia ilośc osób która posiada ECS K7S5a +
Durona i nie wiadomo czy po przejściu na AMD XP (FSB 266) nie okaże się że
płyty które posiadają są uszkodzone a sami oni żyli w głębokiej
nieświadomosci ze posiadają sprawną płytę ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///