Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 07:48:32 MET DST

> Teraz to pewnie chłodzi się lodem na głowie, bo cuś gorąco jest dzisiaj...

Przepraszam ale czemu mnie obrażasz ???

Pracuje już sporo lat w branży informatycznej (serwis komputerowy + opieka
serwisowa + opieka nad userami) i wile razy musz ewalczyć ze sprzętem.
Więc doświadczenie mam spore ...

I naprawde nie lubię jak ktoś obraża mnie o brak profesjonalizmu lub o brak
wiedzy jeśli mnie nie zna osobiście ...

To czemu to napisałeś ???
Nie wiesz co piszesz ???

--