Re: ECS K7S5A, płyta o której się mówi...

Autor: Phantasmagorion (Phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 08:57:55 MET DST

> Przepraszam ale czemu mnie obrażasz ???
To jest obraza?? To miało znaczyć że niesiedzisz tylko przed kompem i jak
jażdy masz czasem inne sprawy. No chyba ze przy wysokiej temperaturze ty non
stop grasz w queja (chociaż znam i takich....).
To nie obrażanie jak ktoś się chłodzi w upalny dzień, w końcu głowa to taki
procesor ludzki ;)
Jak się przegrzewa od nadmiaru pomysłów to też niejest dobrze (np moja...
czasem)

> Pracuje już sporo lat w branży informatycznej (serwis komputerowy + opieka
> serwisowa + opieka nad userami) i wile razy musz ewalczyć ze sprzętem.
> Więc doświadczenie mam spore ...
Owszem, nieprzecze, słychać i widać że umiesz swoje, ale jak to się mówi:
"człowiek uczy się całe życie" (i niebierz tego jako obraze bo niema w
żadnym wypadkutemu służyć)

> I naprawde nie lubię jak ktoś obraża mnie o brak profesjonalizmu lub o
brak
> wiedzy jeśli mnie nie zna osobiście ...
Skoro mówisz że masz doswiadczenie, co zapewne jest prawdą, to niemam
powodów by twierdzić inaczej i nietwierdze.
Niektórych rzeczy niemożna brać dosłownie. Wyluzuj kolego. Niechciałem i
niechce tutaj nikogo obrażać.

> To czemu to napisałeś ???
Bo już raz (zapewne więcej ale ja jeden widziałem) zrobiłeś test kart
graficznych który wyszedł ciekawie, niemniej teraz gadaliśmy o płytach
głównych i tez dorzucałeś swoje 3 grosze, to napisałem "testera" w sensie że
pewnie też już testowałeś te płyty (ECS) z innymi, albo robiłeś porównanie
(pisałeś ze lubisz testować) , ale którego niewidziałem , albo niesłyszałem
(ale to nieznaczy że ich niema).

> Nie wiesz co piszesz ???
Wiem co pisze , co myśle, nawet co czuje ;-)

Pzdr

p.s: opublikowałeś jakieś inne testy w twoim wydaniu? Jak tak to można
prosić o link. Widzisz ty lubisz testować, a ja lubie czytać.