Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: oN (no_at_spam.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 21:25:45 MET DST

>Z ręką na sercu mogę Ci doradzić EPoX 8KHAL na KT 266A- bo taką miałem.
>Bardzo stabilna, dobra płyta. Co dla niektórych ważne: idelana do
>kręcenia...

no tak, tyle ze niestety cena jak na moja studencka kieszen powala ;(
czy moglbym poznac Twoje zdanie nt.
http://www.apollo.net.pl/?menu=store&grp=9&id=5355&cmd=detail&ID=a2f1ae715be88b5aa288d6b57a7a2ae6

>cóż, w tej chwili norma to 300 W. Pewnie takiego nie masz... Athlon
>zużywa więcej mocy, niż Duron. Ale, jeśli komputer nie jest zbyt wypasiony,
>to 235 -250 W powinno wystarczyć. Najwięcej mocy, poza płytą główną +
>procesor, żre karta graficzna (np. GF4) i wypalarka CDR. Jeżeli zasilacz
>jest za słaby: zwisy, niebieskie ekrany, restarty, niechęć do
>włączenia...Dużo o tym jest na grupie,poszukaj wątków, gdzie w temacie jest
>obudowa albo zasilacz. Koszt nowego zasilacza powyżej 100 zł, dobrego -
>powyżej 200 zł

o dziwo mam 235 W, wiec nie jest chyba tragicznie.
GF4 nie jest dla mnie, wole Matroxa - jakosc obrazu powala wszystkie
znane mi karty a to dla mnie waziejsze niz szybkosc w Q3 ;P

wogole dzieki WIELKIE za odpowiedzi bardzo byly pomocne

pozdrowienia
oN