Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 22:00:16 MET DST

> no tak, tyle ze niestety cena jak na moja studencka kieszen powala ;(
> czy moglbym poznac Twoje zdanie nt.

http://www.apollo.net.pl/?menu=store&grp=9&id=5355&cmd=detail&ID=a2f1ae715be
88b5aa288d6b57a7a2ae6

To już raczej spróbuj tego...
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=562
Shuttle DOT AK-31 v3.1 Via KT-266A DDR
Naprawdę, nie mam zaufania do ECS...Miałem jedną płytę...fatalna...
Shuttle raczej mnie nie zawodził, a miałem ich ze 4...Ale pod Athlona nie
używałem...

> o dziwo mam 235 W, wiec nie jest chyba tragicznie.
235 W to raczej na styk. Mam nadzieję, że Twój zasilacz trzyma parametry...

> GF4 nie jest dla mnie, wole Matroxa - jakosc obrazu powala wszystkie
> znane mi karty a to dla mnie waziejsze niz szybkosc w Q3 ;P

To prawda, ale ja jestem fanem ATI. Matroxa i GF też miałem, mam
porównanie...
pozdro...
sprocket